20/12/2015

2016 Kitap Okuma Meydan Okuması

20/12/2015
Popsugar'ın 2016 yılı için hazırladığı "Reading Challenge"ı kendimce Türkçeye uyarladım. Gerek gördüğüm yerlerde değişiklikler yaptım ve sizinle paylaşıyorum umarım beğenirsiniz!




Birkaç şey eklemek istiyorum. Bu liste, yukarıda da belirttiğim gibi tam bir çeviri değil, uyarlama. Böyle olmasının daha mantıklı ve uygulanabilir olacağınız düşündüğüm için direk çevirmek yerine uyarlama yaptım. Umarım beğenirsiniz, bu meydan okumamı kabul eder ve bol bol kitap okursunuz :) 
Bu listeyi paylaşırsanız bana ait olduğundan bahsederseniz sevinirim :)

İyi okumalar!

NOT: Hiciv kitabı, normalde anlatılan hikayeden daha derin bir anlamı olan kitaplardır. George Orwell'in Hayvan Çiftliği kitabı buna çok güzel bir örnektir.






Popsugar'ın hazırladığı liste: http://www.popsugar.com/love/Reading-Challenge-2016-39126431

4 comments:

  1. Merhabw blogunuzu takibe geldim bloguma beklerimmm

    ReplyDelete
  2. Merhabw blogunuzu takibe geldim bloguma beklerimmm

    ReplyDelete
  3. Piniccuanın Kitapları blogunda yıllardır benzer bir etkinlik Yapılıyor. Hatta ben de bu 3. Seferdir Katılıyorum. Orda puanlama sistemi ve sayfa sayısına göre Sıralama da var. Sizin listenizdekiler de güzel Katagorılermıs. Size de iyi okumalar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben bu listeyi kendim yapmadım da yabancı bir kaynaktan alıp Türkçeye uyarladım diyelim.Beğenmenize sevindim, iyi okumalar :)

      Delete

Merhaba © 2014