01/11/2015

Dört - Veronica Roth

01/11/2015

 
   Uyumsuz serisini severek okumuştum. Filmlerini de izlemiştim. Daha sonra bu seriye koleksiyon kitabı olarak Dört çıktı. Almadım, belki sonra diye düşünüyordum ki doğum günümden tam 9 ay sonra kuzenim doğum günü hediyesi olarak Dört'ü verdi :) -üniversite sınavına hazırlandığı için bana doğum günü hediyesi alamamıştı kendisi- 

Kitapta Dört'ün gözünden dört adet hikaye var. Ek olarak Tris ile bazı anları da var. Yani Uyumsuz serisinde Tris'in gözünden okuduğumuz bazı yerleri bir de Dört'ün gözünden görüyorsunuz.
 Seriyi sevenlere öneririm. Tam adına uymuş, tam bir koleksiyon kitabı olmuş. Ama eğer serinin çok bir hayranı değilsenz okumazsanız bir şey kaybetmezsiniz diye düşünüyorum.


-İlayda

1 comment:

  1. sınıftaki arkadaşlarım bu aralar bu seriyi övüyorlardı en kısa zamanda kitabı okuyacağım=)
    ayrıca bloğuma beklerim:)

    ReplyDelete

Merhaba © 2014