27/07/2015

Alışveriş

27/07/2015
 İlk maaşımı alıp gittiğim alışverişten basit ama çok hoşuma giden kıyafetleri göstermek istedim.



Özellikle uzun siyah eteğin üzerine giymek için aldım. Yeni olduğu için kıyafetler ütüsüz mağzur görünüz :) Kumaşı çok hoşuma gitti, yumuşak ve hafif bir kumaş. Biraz içini gösterebilir.

H&M'den düz kısa tişört 12.99 tl








Likralı bir kumaşı ve giyince üstünüze oturan bir kesimi var. Ben üste oturan tişörtleri sevmiyorum ama çizgili tişört sevdamdan dolayı aldım. Üstüme oturmasın diye de büyük beden aldım.

H&M'den çizgili tişört 12.99 tl
 




Pull&Bear'ın erkek bölümündeki bu tişörtleri, özellikle v yaka olanları çok seviyorum. Bu sevda abimin tişörtlerini giymemle başladı. O da bana sürekli kızıyodu git kendine de al diye, utanmadım gittim erkek bölümünden aldım...

Pull&Bear -erkek bölümü-nden düz siyah tişört 15.95 tl








Kış mevsimini çok severim ve kazakları da çok severim. Yazın ortasında indirimden yararlanıp bu şirin kazağı aldım. Giymek için sabırsızlanıyorum! 



Pull&Bear indirim bölümünden puantiyeli kazak 29.95 tl


Bu alışveriş benim için özel bir alışverişti. Çünkü ilk maaşımla aldım her şeyi. Yazı yazmayı seven birisiyim. Daha önce birkaç blog maceram oldu ama devam edemedim. Bu sefer kararlıyım devam etmek istediğim bir yola giriyorum. Bu da böyle ilk yazım oldu. Umarım beğenirsiniz. Desteklerinizi bekliyorum. Teşekkürler. 
-İlayda












2 comments:

  1. blog keşif etkinliğinden geldim cnm. blogunu takibe alıp destek vermek istedim :)
    eğer ilgini çekerse bende beklerim sevgiler
    http://ayselmelike.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkür ederim. Ben de sizi takibe aldım. Çok güzel kıyafetler yapıyorsunuz!

      Delete

Merhaba © 2014