14/08/2015

Son Zamanlarda Ben

14/08/2015

  Malum havalar çok sıcak, insanın bir şey yapası gelmiyor. Ben de ailemle birlikte şehir merkezinden biraz uzaktaki  bahçemizdeydim. Orada gün batımını, gün doğumunu, etraftaki güzellikleri izledim, çektim. Fotoğraf çekmeyi seviyorum. Ama keşke bir de bu işte iyi olsam. Umarım kendimi geliştirebilirim...


Aaa ay çıkmış, hemen çekeyim...


 Veranda gibi açık alanda duran koltuğun altına bir şey düşmüştü. Koltuğu çekeyim derken bu kurbağa fırladı. Önce biraz şok oldum, korktum sonra hemen fotoğraf makinemi elime aldım. Bana değseydi bu kadar sakin kalamazdım muhtemen :D
Merhaba anne, merhaba baba.

 Bahçemizin yakınlarında yaşlı bir çınar varmış dediler, biz de gittik. Kooocaman bir ağaç karşımıza çıktı. Yaklaşık 600 yıllıktı. Ama etrafı pek bakımlı değildi. Keşke daha da düzenleyip güzel bir yer haline getirseler...

 Yolun ortasındaki kazların fotoğraflarını çektikten sonra onları kovalayım diye üstlerine gittim. Daha sonra ne olduğunu tahmin edebiliyor musunuz? Spoiler: Sonunda beni kovalayan onlar oldu.

 
Şuan bu kitabı okuyorum. D&R'da 5 TL'ye satılıyor, indirimde. İlgimi çekti aldım.
Ben kitap okuma mevsimi olan birisiyim. Bazen çok okurum, bazen hiç okumam. Bu yaz hiç kitap okuyasım yoktu, bu kitapla birlikte mevsim değişimi başlıyor galiba :)
Konusu kapakta yazıldığı gibi özet geçilebilir aşk, para, dedikodu dolu bir roman.
Bitirince hakkında bir blog yazısı yazmayı planlıyorum :)

 Küller Serisi'nin son kitabı olan Canavarlar iki parça halinde çıkmış da benim haberim yokmuş!
Serinin ilk iki kitabını bayılarak okuduktan sonra üçüncü kitap ne zaman çıkacak diye araştırdıysam da bilgi bulamadım veya söylenilen tarih çoktan geçmiş ama kitap çıkmamıştı. Ben de DEX'in kitabı çıkarmayacağı kanısına vardım. Ama bir gün kitapçıda dolaşırken görünce minik bir çığlık koptu. Ama internetten aldım tabiki, çünkü daha uygun bir fiyata geliyor.
Kitapyurdu'ndan bu iki kitabı aldım yanında da Bela isimli kitabı hediye etmişler. Şuan kampanya varmış, DEX'ten bir kitap alana Sally Green'in yazdığı Bela kitabı hediyeymiş. Fazladan bir kitap görünce mutlu oldum. Bir tane de kahve koymuşlar paketin içine :) 

Son zamanlarda ben böyleyim işte. Bu yazımda kitaplardan bahsedince eski kitap blogum aklıma geldi, üzüldüm biraz. Ama umarım bu blogla güzel bir şekilde devam ederiz.
Kendinize iyi bakın.
Bu sıcaklarda başınıza güneş geçirip hasta olmayın.

İlayda



No comments:

Post a Comment

Merhaba © 2014