19/08/2015

Anı Defteri

19/08/2015



Küçüklüğümden beri yazı yazmayı, günlük tutmayı severim. Ama her gün yazmak zor gelince böyle anı defterleri tutmaya başladım.
Kendime özel bir günlüğüm hala var. Bu anı defterindeyse özel bir şey oldukça yazı yazıyorum, bir şeyler çiziyorum veya yapıştırıyorum. Hem bunu yapmaya uğraşmak hoşuma gidiyor. Hem de sonrasında deftere bakmak çok keyif verici oluyor. 
Ayrıca içindekiler öyle çok kişisel, başkasıyla paylaşılmayacak şeyler değil yani arkadaşlarım falan da bakıyor. Hatta bazen onlara da yazdırıyorum.
Minik bir defter olduğu için her zaman yanımda taşıyabiliyorum. Aynı zamanda tasarımı ve üzerinde yazan yazı da çok hoşuma gidiyor.
İlk sayfa
 İlk sayfada ismim yazıyor ve canım sıkıldıkça şekiller, desenler çiziyorum :)

Daha yakından bakalım


Korece Kampı'nda öğretmenimin yazdığı not
Renkli, şekilli bantlar kullanıyorum ^.^
Bazen gittiğim yerlerde broşürleri kesip yapıştırıyorum, bazen kendim çiziyorum.

Ağlamak istiyorum....
Bazen illa bir olay olması gerekmiyor yazmam için. Çok yoğun duygular içindeysem ve yazasım varsa yazıyorum.



 Anı defterim böyle işte.
Ben bu tarz defterler, günlükler tutmayı çooook severim.
Sizinle paylaşmak istedim :)
Kendinize iyi bakın.

-İlayda

4 comments:

  1. çok güzel olmuş devam etmelisin

    ReplyDelete
  2. paylaşımın çok güzel

    ReplyDelete
  3. harika paylaşımlarına devam etmelisin hiç bırakma
    çok güzel bir blog olmuş
    tebrik ederim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkür ederim. Gerçekten çok mutlu ettiniz.

      Delete

Merhaba © 2014