16/08/2015

Aşkın Çincesi - Kevin Kwan

16/08/2015

Aşk ve para üzerine eğlenceli bir roman...

Kitap okuma sevgimi geri getiren güzel bir kitap. İçinde sevgi de var, dedikodu da var. Ama en çok zenginlik var.


KİTABIN ADI: Aşkın Çincesi
YAZARI: Kevin Kwan

SAYFA SAYISI: 445
FİYATI: 25 TL (internette 17,5-20 TL)

Vallahi ben D&R'da 5 TL'ye görmüştüm, ilgimi çekince almıştım bu kitabı. ama galiba indirim bitmiş ne yazık ki. 
Uzun süredir kitap okumuyordum. Kitap okuma mevsimimde değildim. Bu kitapla birlikte kitap okuma aşkı bana geri gelir oldu. Çünkü sürükleyici bir kitap.
Amerika'da öğretim görevlisi oldukları üniversitede tanışan bir çiftin, çocuğun ailesini ziyaret etmek için Singapur'a gitmesini ve ordaki zenginlerin hayatından bir kesiti anlatıyor. 
Tek bir kişi etrafında dönmüyor olay, her bölüm başka birinin gözünden olanları izliyoruz.
Çok fazla karakter olduğu için en başlarda kişileri takip etmekte zorlansam da ilerledikçe alıştım. Zaten kitabın başında işleri kolaylaştırmak için bir soy ağacı koymuşlar. Ben dönüp dönüp oraya baktım :)

Benim hoşuma giden bir kitaptı, sizlere de okumanızı tavsiye ederim.

"Biriyle yıllarca o denli samimi olduktan sonra yanında bu kadar çaresiz kalmak ne kadar tuhaf."



-İlayda

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. İlk takipçi olma şerefine eriştim sanırım. Nice güzel postlara. :)
      Kitap da ilgimi çekti bir araştırayım bakalım. :D
      - Önceki yorumumda sıkıntı oldu tekrar gönderdim ben de. -

      Delete
    2. Ayyy takip ettiğin için çok teşekkür ederiim ^.^
      Kitap güzel tavsiye ederim :)

      Delete

Merhaba © 2014