28/08/2015

Alışveriş #2 (İNDİRİM!)

28/08/2015

Gratis ve Watsons'da indirim vardı. Ben de okullar açılmadan ihtiyacım olabilecek bazı şeyleri alayım dedim :) Vee bu yazıyı yazıyorum...
Eğer kozmetik, bakım ürünlerinde almayı düşündüğünüz bir şeyler varsa bu sıralar Gratis'e, Watson'a bakın derim istediğiniz ürünler indirimde olabilir.

Elidor Kuru Şampuan
Birçok Youtuber videolarında kuru şampuanları sadece saçlarını yağlıyken temizlemek için değil, şekillendirmek için de kullanıyordu. Ben de dedim hem saç spreyi gibi kullanabilirim, hem de sınav haftalarında falan ihtiyacım olursa (mağlum ders çalışmaktan saçımı yıkayamıyorum bu nasıl ders sevdası :D ) diye aldım. Normal fiyatı 15-16 tl gibi bir şeydi. Watson'dan almışım bunu.

Nivea Deodorant
Yeni bir deodoranta ihtiyacım vardı ve tüplerdeki basınçlı deodorantlar yerine bunu tercih ettim. Bir de kokusu çok güzel küçüklüğümü hatırlatan klasik nivea kokusu :) 24 saat etkili diyor ama henüz bilmiyorum o kadar etkili mi. Not: Gratis'den indirimden aldım :)

Elseve Bakım Yağı
Saçlarım son zamanlarda biraz cansız ve yıpranmış gibi geldi bana. Yakın bir zamanda saçlarımı düzleştirmeye başladım bununla alakalı olabilir diye düşündüm. Düzleştirmemin sebebiyse şu, ben saçımın doğal dalgalı halini seviyorum ancak çok kabarıyor ve karışıyor. İşte bundan şikayetçi olduğum için bu ürünü denemek istedim. Gratis'de indirimdeydi.

Superdrug Kil Maskesi
Alışveriş listemde değildi ancak indirimde olduğunu görünce almak istedim. Watsons Karta özel indirim vardı. Aslında bir kez denedim ve hoşuma gitti, uzun süreli kullanımdaki düşüncelerimden başka bir yazıda bahsedebilirim :)

Yüz Maskesi
 Bu Kore'den gelen maskeleri çok uzun süredir görüyodum ama hiç almamıştım. İndirimde tanesini iki liraya görünce alıp denemek istedim. 

Bu alışveriş yazımdan bu kadar.
Kendinize iyi bakın!
-İlayda

4 comments:

  1. watsons maskeleri bende severek kullanıyorum cildi çok güzel temizliyor aldıklarının iyi günlerde kullan tatlım :)

    ReplyDelete
  2. Güle güle kullan aldıklarını :) Takibe aldım benim bloguma da beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkür ederim. Sizi daha önceden kişisel hesabımla da takip ediyordum. Burda yorum yapmanıza da çok sevindim hemen bu hesabımdan da takibe aldım :)

      Delete

Merhaba © 2014