06/02/2016

Ocak 2016'da Okuduklarım

06/02/2016

   Yazsam mı yazmasam mı karar veremediğim için geç gelen bir yazı oldu.
   Bu ay  önceden okumaya başladığım ama yarım bırakmadığım, daha çok aynı anda 9563845 kitap okuduğum için bir türlü bitiremediğim kitapların ayı oldu bence.

   How We Met ve Yalan'a önceden başlamıştım, sonunda bitirdim ikisini de. Satranç'ı kitap fuarında almıştım kısacık zaten oldukça da güzel, kitap okumayı sevmeyenlere önerebilirim kısa ve güzel olduğu için. Simyacı'yı babamın kitapları arasında görünce okuyum dedim bir modern gün klasiği zaten. Gurur ve Önyargı'yı da kitap fuarında almıştım. Uzun süredir bir çok kişinin elinde gördüm, birara çok popüler oldu, kitap okumayı sevmeyen kuzenim bile okudu ve bana önerdi, sonunda ben de okudum, Ocak ayı favorilerimde de yerini aldı zaten; çok güzeldi bence. Sade ama güzel. Dili beni o kadar etkiledi ki aynı anda nasıl sade, etkileyici, akıcı oluyor anlayamadım. Çok hoşuma gitti, en sevdiğim kitaplar arasında yer edindi.
 
   Bir de kısa bir videoda gösterdim okuduğum kitapları:





Şimdilik benden bu kadar. Kendinize iyi bakın.

7 comments:

  1. Okumalarınızın devamını dilerim :)

    ReplyDelete
  2. Simyacıyı okudum. Ama iyi iş çıkarmışsın yine de bir ayda

    ReplyDelete
  3. Simyacıyı okudum. Ama iyi iş çıkarmışsın yine de bir ayda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uzun süredir okumakta olduğum kitaplrı bitirince öyle çok şey okumuşum gibi oldu. Ama yine de teşekkürler :)

      Delete
  4. Simyacı güzel bir kitaptır :) Bende yıllar önce okumuştum tekrar okumayı planlıyorum :)

    ReplyDelete

Merhaba © 2014