12/03/2016

Şubat Favorileri 2016

12/03/2016


   Videosunu önceden yüklemiştim, yazısını ancak şimdi yazabiliyorum.



   1) Essence Jel Rimel

     Üşengeçlikte bir numara olan benim için çok güzel bir ürün çünkü temizlemesi normal rimellere göre çok daha kolay ve akma derdi yok. Okula giderken kullanıyorum, hoşuma gidiyor. Eğer bir gün üşenmekten vazgeçersem normal rimel kullanmaya başlayabilirim...

   2)Kolyeler

    Sade ve şirin kolyeleri Kızılay Meşrutiyet'ten bir liraya aldım. Her türlü kıyafetle gidiyorlar, giydiklerime minik bir renk katıyorlar, çok beğeniyorum.

   3)Su Geçirmez Jel Kalem

    Su geçirmez jel kalem ne diyebilirsiniz. Ben de en başta öyle düşündüm. Açıkçası öylesine almıştım bu kalemleri pek sonra üstündeki waterproof yazısı dikkatimi çekti ve anladım ki yazıya su dökülse bile yazı dağılmıyor. Benim gibi sakar birisi için çok iyi oldu, sakarım ama ders notlarım önemli!

   4)Beş Şehir

    Öğretmenlerimin tavsiyesi ile ilk kez Ahmet Hamdi kitabı okudum. Ankara'daki kitap fuarından almıştım. Ne iyi ettim de okudum, dili öyle güzel ki; uzun cümleler var kitapta ama o uzun cümlelerinin her bir bölümü böyle dolu dolu insan okurken ne uzun cüleymiş ya diyemiyor, kıyamıyor. Kitapta yazar 5 şehirden bahsediyor (hadi canım sen de!): Ankara, Erzurum, Konya, Bursa, İstanbul.  Çok sevdim ben bu kitabı hele Ankara bölümünde bir yer var Ankara'yı sevmeyenleri utandıracak nitelikte. Okuyu okuyup doyamadım bu kitaba. Herkese edebiyatımızın bu önemli eserini öneririm.


2 comments:

Merhaba © 2014