29/01/2016

Ocak Favorilerim 2016

29/01/2016
Leblebi ayrıntıda gizli :D

   2016 yılında ilk ayın sonuna bile geldik. Zamanın değerini de nasıl geçtiğini de anlamakta zorlanıyorum.
 
   Bu ay çokça kullandığım veya çok hoşuma giden birkaç şeylerin videosunu yaptım ama önce burada biraz burada bahsedeyim ocak favorilerimden:


  Öncelikle yaban mersini kurusundan bahsedeyim.Son zamanlarda tatlı niyetine yiyorum. Hem tadı çok hoş hem de fazlaya kaçmadığınız süreçte oldukça sağlıklı.

   Ben de sonunda Gurur ve Önyargı'yı okudum. Nasıl mesudum :) Zaten bi klasik olan bu kitaptan bir de Kiralık Aşk dizisinde bol bol bahsedilmesindendir belki son zamanlarda bir Gurur ve Önyargı tufanı esti. Kitap okumayı hiç sevmeyen insanların bile bu kalın kitabı nasıl bir çırpıda bitirdiğine tanık olunca Ankara Kitap Fuarı'ndayken almıştım. Ve sonunda okudum. Çok da güzeldi, çok çok akıcıydı. En sevdiğim kitaplar arasında yerini aldı galiba :)
Gurur ve Önyargı'yı okurken huzuru buldum

   Defterleri çok severim, neredeyse defter koleksiyonum var diyebilirim. Bu ay defter almak yerine kendim yapmaya başladım. Burda gördüğünüz defter de kendi yaptığım ilk defterim. Üzerindeki tasarımı internetten gördüm, yaptım. Çok da hoşuma gitti.

   Aksiyon kameramı bu ay çok kullandım çok da severek kullandım. Markası ve modeli "SJCam4000" namı diğer çakma GoPro :D internetten almıştım geçen sene, bu ay dışarı çıktığımda videolar çekip instangrama koydum. İşte o videoları hep bu kamera ile çektim.

   Şal ve şapkaya gelecek olursak, şal annemin, yani eski bir şal, markasını bilmiyorum. Şapkayı ise H&M'den indirim bölümünden aldım. Böyle bir şapkayı çok istiyordum, sonunda aldım :) Zaten ilk hafta sürekli taktım durdum.


   İşte ocak ayı favorilerim bunlar. İlk kez bu tarz bir yazı yazıyorum. Umarım hoşunuza gitmiştir.




1 comment:

  1. Aşk ve Gurur'u okumana sevindim. :D Bu arada bir ortak özelliğimizi keşfettim ben de defter hastası bi insanım hem de feci derecede :))

    ReplyDelete

Merhaba © 2014