27/01/2016

KUTU

27/01/2016
 
   Promosyon olarak verilen bir metal kutuyu boyayarak daha güzel bir hale getirip kullanmaya başladım. Eğer sizin de elinizin altında böyle bir kutu varsa, benim gibi boyayıp göze güzel hale getirebilir, kullanabilirsiniz.

  Kullandığım malzemeler;
-Metal promosyon kutu
-Akrilik boya
-Boya fırçası
-Diş fırçası (opsiyonel)

  Ne yaptım?
-Önce kutuyu bir kat siyah boyayla boyadım. Birinci kat boya kuruduktan sonra (yaklaşık 15 dakika) bir kat daha boyadım. 
-Daha sonra kutunun üzerini dekore etmek için diş fırçası ile renkli boyaları püskürttüm. 
-Renkli boyalar da kuruduktan sonra üstüne "hi." yazdım.
  Tabiki tercih sizin. Benim yaptığımdan yola çıkarak kendi tasarımlarınızı yapabilir, kendi isteğinize göre dizayn edebilirsiniz. Kolay gelsin!


7 comments:

  1. Cok güzel fıkır ;) Gule güle kullanın. Bız de böyle ısler çocuklardan sorulur. Bu kadar güzel ve estetık görünmese de yaparız bız de bazen.

    ReplyDelete
  2. Awesome..keep in touch from Indonesia.

    ReplyDelete
  3. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık :)

    ReplyDelete
  4. Gayet güzel olmuş tatlım ellerine sağlık :)

    ReplyDelete

Merhaba © 2014