02/01/2016

2016 Mabbels Ajanda

02/01/2016

2016 yılının ilk blog yazısını bu şirin ajanda ile yapalım :) 
Kapak tasarımı olsun, sayfa tasarımı olsun, fiyatı olsun ben çok beğendim bu ajandayı.
Kapağı gördüğünüz gibi ünlü Türk sanatçılarından oluşuyor. Bence çok güzel olmuş.



İçinde önce yıllık takvim var.  Sonrasında her güne yarım sayfa ayırmışlar.


Sade tasarımı çok hoşuma gitti açıkçası.
Fiyatı ise 5 tl. Ben Dost Kitabevi'nden aldım.

Bu ajanda Mabbels ajandaların birincisi. Her sene farklı bir kapak tasarımı ile ajandalara devam etmeyi planlıyorlarmış. Dediğim gibi benim çok hoşuma gitti, sizinle paylaşmak istedim. 2016 yılını bu şirin ajanda ile geçirebilirsiniz veya sevdiklerinize alabilirsiniz :) 

Ben iki tane aldım bu ajandadan ve ikisini de hediye etmeyi düşünüyorum. Çünkü bir tane kendi hazırladığım bir ajandam var bile :)




Sevdiklerinizle mutlu bir yıl geçirmeniz dileğiyle;
İlayda.

2 comments:

Merhaba © 2014