17/01/2016

2016 ANKARA KİTAP FUARI

17/01/2016

   Sonunda ben de Ankara'daki kitap fuarına gidebildim. Okulumla birlikte gittiğim için çok uzun süre kalamasam da zaten etraftaki çocuk sayısının fazlalığı beni iki saattte bunaltmaya yetti. Bence çocuklar için ayrı bir bölüm açılmalı veya fuardan önce sadece çocuklara özel bir zaman tanımalılar. Çünkü gerçekten çok zorluk çektim.



   Aldığım kitapları fotoğrafta görüyorsunuz ama yine de isimlerini şöyle sıralayım:

  • Satranç - Stefan Zweig
  •  Amok Koşucusu - Stefan Zweig
  • Biz - Yevgeni Zamyatin
  • Bülbülü Öldürmek - Harper Lee
  • Gurur ve Önyargı - Jane Austen
  • Beş Şehir - Ahmet Hamdi Tanpınar
  • Saatleri Ayarlama Enstitüsü - Ahmet Hamdi Tanpınar

   Bir de fuarda bir şey dikkatimi çekti. Bazı standlarda kitapların fiyatları üzerine daha yüksek bir etiket yapıştırmışlar, sonra da indirim yapıyoruz diye kocaman yazmışlar. Zaten indirimli fiyatı kitabın normal fiyatına tekabül etmiş oluyor. Yani insanları kandırmak değil de ne bu. Açıkcası bunu görmek beni hem sinirlendirdi hem de hayal kırıklığına uğradım. Umarım seneye daha güzel bir kitap fuarı ile karşılaşırız.

   Son olarak kitap fuarından minik bir video hazırladım. Umarım beğenirsiniz.

2 comments:

  1. gurur ve önyargı harikadır .

    ReplyDelete
  2. Şu an okuyorum gerçekten çok güzel ve o kadar akıcı ki sayfaların, bölümlerin nasıl tükendiğini fark etmiyor insan...

    ReplyDelete

Merhaba © 2014